esej + komiks

23.02.2021

Kde budu za 10 let? Na tuto otázku neznám úplně přesnou odpověď, jelikož se nedokážu sama rozhodnout ani nad spoustou běžných a drobných věcí například, co si dám zítra k obědu. Neumím si proto také představit, co budu dělat za pár let, natož za deset. Nevím, co se mnou bude za 10 let, avšak můj momentální a hlavní cíl je dostudovat tuto školu a dále se věnovat architektuře.

Po dostudování se mi naskytne mnoho možností, jak se architektuře věnovat. Nejraději bych se věnovala menším projektům jako například rekonstrukcemi soukromých bytů. Uměla bych si představit pracovat ve spolupráci s designerem ve společném malém studiu. Nevadilo by mi se i přidat do již existujícího ateliéru. Jako méně pravděpodobnou, ale přesto velmi zajímavou, možnost vidím práci pro film.

Snad jako každý se snažím těchto svých cílů dosáhnout, ale samozřejmě, že přemýšlím i nad tím, co by se stalo, kdyby mi studium nevyšlo, a proto mám i jiné alternativy. Od mých třinácti let je mou velkou zálibou vaření a především pečení. Udělá mi velkou radost, když mohu přinést mnou upečený zákusek na nějakou rodinnou sešlost nebo sraz s přáteli a všem chutná. Proto by se mi líbila i představa vlastní malé cukrárny či pekárny, a kdyby ani toto nevyšlo, tak bych si přála alespoň obrovskou kuchyň s velkým výhledem. Kromě pečení bych se také klidně věnovala focení, jež je jedním z mých dalších zálib. Ráda bych cestovala po světě a fotila si vše možné. Během posledních pár let jsem si vybudovala silný vztah ke cvičení, zejména k józe, kterou cvičím pravidelně a pomáhá mi si srovnat myšlenky a své priority v životě. Z toho důvodu bych ráda měla ve svém budoucím domě místo, kde bych si mohla odpočinout právě skrze jógu. Zároveň si myslím, že bych byla schopna se józe věnovat případně i jako profesi.

Stejně jako nevím, co budu za 10 let dělat profesně, tak rovněž nevím, jak bude vypadat můj soukromý život. Netuším, zda budu žít sama, s vlastní rodinou (přítel, manžel, děti) nebo se spoustou zvířat. Jestli bych si ale měla v tuto chvíli někoho vybrat s kým bych sdílela rodinný dům, byla by to nejspíš má sestra.

Jaké jsou tedy mé hlavní priority, kterými bych se v životě řídila? Nepochybně je pro mne důležité již výše zmíněné, ale k tomu abych si mohla splnit své sny a rozvíjet své zájmy se snažím a vždy se snažit budu být soběstačná, abych mohla dělat práci, která mě baví nejvíc, díky níž budu dostatečně finančně zabezpečená. Především bych však chtěla být spokojená sama se sebou, věřit v sebe a porozumět sama sobě.

© 2020 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky